Actueel


Bevestigingen voor Juni 2017

 

INNERLIJKE VREDE

Ik stem mij af op God in de kern van mijn wezen en ik ben kalm

LEIDING

Gods geest verlicht mij. Ik ben wijs, moedig en vol vertrouwen

GENEZING

Iedere cel van mijn lichaam straalt van goddelijk licht en leven

VOORSPOED

Ik dank God als bron van mijn voorzieningen

WERELDVREDE

Ik zie voor me dat alle mensen een wereld van vrede bouwen op een fundament van liefde

Nieuwsbrieven


Wij zoeken nog enkele

vrijwillige vertalers

voor enkele teksten per maand

Meer informatie

 

Ook zoeken wij nog

enkele vrijwilligers

voor andere werkzaamheden

Meer informatie

 

Gebed - Silent Unity

 

 

De lezers van Dagelijks Woord en van de anderstalige versies vormen tezamen een krachtcentrale van gemeenschappelijk gebed waarnaar de naam Silent Unity verwijst. De maandelijkse keuze van gebeden van Silent Unity kunt u vinden in Dagelijks Woord. Door deze gebeden mee te bidden draagt u bij aan het krachtige bewustzijn van het Silent Unity-gebed.

Bij Unity is het gebedswerk toevertrouwd aan de medewerkers van Silent Unity, zowel op het kantoor van Unity Nederland als in de overige Unity centra.


Unity pretendeert niet oplossingen te weten of raad te geven. Samen met de mensen die daarom vragen bidt de Silent Unity medewerker om uitkomst en vrede. Unity helpt mensen op de eerste plaats om in contact te komen met God als de bron van een volmaakt bestaan, als de bron van al het goede. Unity stimuleert de mens om zijn vertrouwen op verbetering, ongeacht de aard van het probleem, volledig en blijvend op God te stellen. Steeds opnieuw blijkt dan dat door dit vaste vertrouwen de omstandigheden ten goede keren, zonder onze eigen tussenkomst. Als wij het maar volkomen overlaten aan God en vertrouwen op Zijn hulp.

 

Heel veel mensen hebben dit in gebed geboren vertrouwen weten te bereiken dankzij Unity. Talloze wonderen hebben zich voorgedaan. Velen hebben hierover aan Unity geschreven. Anderen hebben het voor zichzelf gehouden, omdat zij het een strikt persoonlijke ervaring achtten. Door de verhalen die we lezen over gebedsverhoringen worden we aangemoedigd om vol te houden en te blijven vertrouwen op God en op Zijn kracht van liefde, die voor ons allen en in ons allen werkt. In Dagelijks Woord vinden we brieven van dankbare mensen die de werking van Gods genade hebben ondervonden.

 

Unity bidt met u en voor u. De kracht van het gezamenlijke gebed overschrijdt alle nationale, culturele en taalkundige grenzen. Wij zijn allen kinderen van God en maken daarom aanspraak op Gods goedheid. Positief gebed brengt dit goede in ons leven.

 

 

Wilt u ook vanuit dit besef gesteund worden, laat ons dan uw behoefte aan gebed weten. Schrijf of E-mail ons. U mag ons ook altijd op kantoor bellen. De persoon die u te woord staat zal u desgewenst steunen door samen met u te bidden voor uw noden.
In de traditie van Silent Unity wordt elke dag omstreeks 12.30 uur door vrijwiligers van Unity Nederland gebeden voor de van u ontvangen intenties.

E-mail voor gebedsaanvragen: info@unitynederland.nl

U ontvangt van ons een bevestiging. Uw verzoek om gebed blijft een maand op de gebedslijst staan, of langer wanneer u dat wenst. Tenzij u daar bezwaar tegen heeft, laten we uw naam ook plaatsen op de gebedslijst van Silent Unity in Amerika, waar 24 uur per dag 7 dagen per week gebeden wordt voor de aangemelde intenties.

 

Enkele bekende Unity gebeden